#ARCpesteAtlantic
2700 DE MILE PENTRU 2700 DE ORE DE TERAPIE

Velierul ANDREW și cei 8 membri ai echipajului traversează Atlanticul pentru copiii cu autism

Am luat startul în regata, finish în:

Years
Months
săptămâni
zile
ore
minute
secunde

Vreau să susțin

ARC este o provocare pentru mulți navigatori. Atrage an de an în jur de 300 de ambarcațiuni și peste 1500 de aventurieri care își propun să traverseze Oceanul Atlantic pe vele într-o cursă de 2700 mile marine (aprox. 5000 km) din Gran Canaria (Spania) spre Saint Lucia (Caraibe).

Atlantic Rally for Cruising (ARC) este competiția destinată concurenților pătimași, cuplurilor de navigatori, și de ce nu tuturor celor care doresc să-și depășească limitele, la bordurile ambarcațiunilor mari sau modeste, de racing sau cruising. Traversează Atlanticului împreună, dar trăiesc fiecare propria aventură.

Pe 19 noiembrie 2017 ora locala 13.00, peste 280 de ambarcațiuni iau startul în această regată. Pentru prima oară în istoria competiției înființată în 1986, două veliere cu echipaje integral românești (un Oceanis 38 și un Elan 434) iau startul din Las Palmas de Gran Canaria având ca punct terminus Saint Lucia din Caraibe. Aceasta competiție a fost fondată de Jimmy Cornell (Dragoș Corneliu Cișmașu) român stabilit în Anglia, unul dintre marii navigatori ai lumii. Alături de colegii mei de aventură, pe Andrew (Elan 434) ne propunem să ducem la bun sfârșit cursa împreună cu voi pentru a ajuta copiii cu autism.

• azi -6 Nov

Spre punctul de start

Intrăm prin strâmtoarea Gibraltar în Atlantic spre zona de start
  • 6 -11 Nov

Pregătire

Andrew și cei 7 membri ai echipajului ajung în Gran Canaria.
  • 11 -18 Nov

Ultimele pregătiri

Ultimele pregătiri ale ambarcațiunii Andrew, participarea la workshop-uri tehnice organizate de ARC și cunoașterea celorlalte echipaje.
  • 19 Nov

Echipajul velierului ANDREW

Aurelian Bazgu

Owner Andrew

Am cucerit uscatul, acum îmi doresc și apa. Peste Atlantic plecăm cu Andrew – un velier pe care l-am achiziționat anul trecut și cu care ne-am împrietenit toți foarte repede. El este puternic, la fel și noi. Ne dorim să ajungem printre primii la finalul acestei regate și să fluturăm steagul românesc și simbolul Help Autism!

Adrian Vîrlan

Skipper

Lumea se întinde până acolo unde putem să visăm. Aventura este experiență și experiența este o aventură. În calitate de skipper, impreuna cu echipajul voi incerca sa obtinem un loc fruntas in aceasta competitie pentru a putea să-i facem și pe alții să viseze.
Eu sunt în #ARCpesteATLATIC pentru părinții copiilor cu autism. Și ei trebuie să viseze!

Daniel Durigo

Crew (skipper WTTA)

Am intrat în această aventură pentru experiența și pentru a învăța cât mai multe despre navigația pe ocean și despre interacțiunea umană în condiții de stres. Cunoscând-o pe Daniela și având prieteni care au copii cu autism, am hotărât să mă implic în campania de strângere de fonduri și astfel să dedic participarea mea copiilor de la Help Autism.

Răzvan Neagu

Norocul (sau hazardul) mă împing la bordul Andrew. Echipajul are nevoie stringentă de „un amortizor de șoc” în care mă identific 100%. Hai să scriem împreună o nouă legendă cu titlul „Cum am traversat Atlanticul pentru 2700 de ore de terapie”.

Sorin Sanda

Crew (ghid montan si rafting skipper Transilvania Adventure)

Este o limită pe care îmi doresc să o testez, munții i-am cucerit și sunt parte din mine, însă traversarea peste ape este o mare provocare. A participa într-o competiție alături de alte aproape 300 veliere reprezintă o provocare și mai mare. Iar faptul că pot să dedic fiecare milă marină copiilor cu autism și să-i implic și pe prietenii mei în a mă susține, mă face să simt că am făcut alegerea cea mai potrivită de a fi pe Andrew.

Daniela Bololoi

Crew (psiholog)

Multe mile de străbătut, câteva popasuri și mai multe de povestit. Pe apă suntem 8, acasă sunteți mulți cu care dorim să împărtășim trăiri, gânduri, frici, îngrijorări. Dincolo de experiența vieții mele, aceasta este o experiență de învățare, fiecare zi este despre anduranță, răbdare, echipă, comunicare, obiective și imensul ocean.

Tiberiu Duma

Crew

Eugen Radan

Ne-am învârtit de vreo 50 de ani în jurul Soarelui dar niciodată în jurul Pământului. Provocarea de traversa Atlanticului cu o ambarcațiune cu vele împreună cu alți 6 oameni minunați pentru a susține copiii cu autism ni s-a părut ocazia perfectă pentru prima etapa a Circumterrei. Și asta nu este totul: vrem să recuperăm în brațele zeităților Tableta și Smartphone-ului cât mai mulți tineri care să ne urmeze și să guste din licoarea superbă a libertății și aventurii. Abia atunci vom putea spune cu adevărat că am reușit. – Tibi și Eugen

IMG-20171025-WA0007

ANDREW

ELAN Impression 434

Casa noastră pentru următoarele două luni este un yaht cu vele Elan 434 Impression full refil 2017 avand peste 13 m lungime și 4 m lățime. Velierul este echipat cu toate sistemele de navigație de ultimă generație pentru a oferi o siguranță maximă la bord. Velatura de carbon, un sistem inovator de vele pentru vânt din pupa, sistem ce a fost testat pentru prima oară anul trecut cu rezultate foarte bune precum și sistem fotovoltaic pentru autonomie energetică mărită, transformă Andrew într-o ambarcațiune performantă.

SAILING BREAK

o plimbare de după-amiaza cu skipper Daniela Bololoi, membru al echipajului Andrew, pe Marea Neagră, în perioada mai – sept 2018.

ADVENTURE BREAK

experiență de neuitat cu Transilvania-Adventure, oferită de Sorin Sanda, membru al echipajului Andrew, canyoning in Canionul Jgheabului, zona Petroșani sau rafting în defileul Jiului, în perioada aprilie – iunie 2018.

40 de donatori care susțin regata #ARCpesteAtlantic cu 100 euro se pot înrola în una dintre aceste aventuri. Menționează în descrierea donației tale exeperiența pe care o alegi.

SELF BREAK

petrece un weekend break pe Marea Neagra, 2 zile de navigare pe Marea Neagră și prin ascunzișurile interioare cu psiholog și skipper Daniela Bololoi, în perioada mai-septembrie 2018.

20 de donatori care susțin regata #ARCpesteAtlantic cu 200 euro se pot înrola în această aventură.

SKIPPER BREAK

7 zile în Grecia, în aprilie sau octombrie pe ambarcațiuni cu vele și skipperi WTTA oferit de WHEEL Travel & Tour Agency.

2 donatori care susțin regata #ARCpesteAtlantic cu 250 euro se poate înrola în această aventură.

TEAM WEEK ON ANDREW

petrece 7 zile pe Andrew cu Yachting Travel, în Spania/Italia/Grecia alături de skipper Adrian Vîrlan care te va învăța să navighezi pe tine și 7 prieteni ai tăi, într-o expediție împreună cu psiholog Daniela Bololoi în perioada iulie-septembrie. Bucură-te de vânt, valuri și povești, dar apropie-te și de tine și colegi sau prieteni prin exerciții de analiză a comportamentului. Întâlnirea cu Daniela, 7 zile pe un velier, mic dejun și masa de prânz, îți garantează ție și colegilor sau prietenii tăi o experiență de transformare a relațiilor dintre voi și cu voi. Nu, nu vom analiza cum spălați puntea și cum navigați pe valuri, doar dacă acestea sunt metafore pentru modul în care funcționați ca echipă.

Notă: Donatorii își asigură transportul până la punctul de start.

Grupul de 8 donatori care susține regata #ARCpesteAtlantic cu 5000 euro se poate înrola în această aventură.

10 DAYS ON ANDREW

petrece 10 zile all inclusive pe Andrew cu Yachting Travel în Caraibe alături de skipper Adrian Vîrlan – membru al echipajului Andrew, care te învață să navighezi pe tine și pe 7 prieteni ai tăi. Bucură-te de apă, vânt, valuri și de poveștile din regatta spuse chiar pe velierul care a traversat Atlanticul. Această aventură are loc chiar la început de an pentru a ridica vela și standardul unui an 2018 plin de aventuri.

Notă: Donatorii își vor plăti doar transportul până la punctul de start.

Grupul de 8 donatori care susține regata #ARCpesteAtlantic cu 10000 euro se poate înrola în această aventură.

Primii 100 de top donatori primesc jurnalul de regata #ARCpesteAtlanticul, un album foto care va cuprinde pe lângă superbele răsărituri și apusuri, imagini cu echipa și velierul, detalii tehnice și însemnările membrilor echipajului Andrew.

20 de donatori care aleg să susțină aventura noastră cu 150 lei, se vor întâlni cu Daniela la o sesiune de consiliere sau terapie.

Toți donatorii sunt așteptați la petrecerea pe care o dăm în cinstea voastră la întoarcere.

Aurelian, Adrian, Răzvan, Sorin, Daniel, Tibi, Eugen și Daniela vor să transforme cele 2700 de mile în 2700 de ore de terapie pentru copiii cu autism.
Ajută-i să ajungă la destinație cumpărând mile!